Skutecne hardwarovy RAID

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Neděle Leden 30 14:00:24 CET 2005

On Sat, Jan 29, 2005 at 10:25:30PM +0100, Zdenek Svarc wrote:
> Dobry den,
>
> existuje stroprocentne hw radic pro RAID (0,1,5) podporovany Linuxem? Jinymi
> slovy, když si nadefinuju v RAID BIOSu svazky, kernel mi je rozpozna jako
> svazky a ne jako jednotlive disky, jak tomu byva o vetsiny
> radoby-radid-radicu? Viz.

Pokud HW RAID funguje, pak mate jeste druhy problem a to jsou slusne
nastroje pro spravu toho RAIDu za behu systemu (abyste kvuli oprave nebo
hot add nemusel masinu shodit a vrtat se v BIOSu).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz