Linux pro server

arpanet arpanet na post.cz
Pondělí Leden 31 08:50:00 CET 2005

lony RHEL - 5 let (kopiruji vlastni RHEL od Red Hatu)
> Debian - cca 2.5 roku (IIRC)
> Fedora - 6-9 mesicu, s FedoraLegacy tak max. 2 roky
> SUSE - cca 2 roky (netyka se Enterprise za penize)
> Unbutu - ???
> Mandrake - cca 1.5 roku (netyka se Enterprise verze za penize)
>
> Trustix kopiruje RH, posledni verze byla podle RH7.3, coz je neco jako
> RHEL 2.1 (neco mezi 7.2 a 7.3), tim padem mohou (ale nemusi) snadno s
> updaty vydrzet 5 let od vydani RHEL 2.1 (diky prejimani bezpecnostnich
> zaplat, tj. do roku 2008). Zda se mi, ze starsi verze proste prevadeji
> [...]

-))) a to je podle mne druhe hlavni kriterium .... hned
za tim co to ma delat .... kazdy ma nejakou distribuci v oblibe ...
a te se radeji drzi pro bezne veci ... takze si vyberte takovou jaka
vam staci a vyhovuje pro dany ucel ... (tj pro bezne veci jakoukoliv beznou)
a zeptejte se sveho gurua jakou ma nejradeji a jestli vam s tim pomuze -))))

toz ... tak ...

hezky den