zvukovka z nForce2 nehraje

Jiri Slaby gep na wo.cz
Pondělí Leden 31 10:39:35 CET 2005

Kotrla Vitezslav napsal(a):
> Kamarad ma problem s integrovanou zvukovkou na desce
> s nForce2. ALSA zvukovku podle vseho vidi, vizte nize.
> Potiz je v tom, ze alsamixer po spusteni vyplivne
>
>    function snd_ctl_open ...neco... failed, no such file.
>
> a to i pod rootem. Zarizeni adsp, audio, dsp, mixer a rtc
> pry ovsem v /dev existuji.
Pouzivate devfs? Mate /dev/snd/"sto soubouru zacinajici pcm, midi a
control"?
Spustils jste ./snddevices z adresare alsa-driver (pokud nemate devfs)?
Neni to tam a mate devfs => pak je to spatny ovladac, musite zkouset
jine :(. Stalo by za to `strace speaker-test|grep open`, aby se vedelo,
co presne nemate (pokud mate strejca).

--
js