Distribuce pro i386/4MB RAM

Simon simon na cesa.cz
Pondělí Leden 31 13:28:24 CET 2005

On Mon, 31 Jan 2005 12:56:51 +0100
Yeti <yeti.ssm na atlas.cz> wrote:

> No to uz me napadlo, ale jak dostat do DOSu TCP/IP jsem zatim nejak
> nepochopil. Ale vim, ze to jde =)
> lynx pod DOS existuje, ale da se brouzdat i graficky v Arachne (obsahuje
> i mail klient IIRC).

> Hm, zapomel jsem zminit grafiku. Trident 9000i 512kB RAM ;)
> No nic. Asi se vratim ke korenum a dam tam ten DOS.

-)) jeejej

a co takhle udelat nejakej minimalistickej nux ...
vzit ten disk dat ho nekam jinam ... udelat jadro na miru
... -> VESA framebuffer + links -g + mutt (atd)

... je to hodne prace a krome toho ze se spoustu vecii
nauciite a bude vaas hraat na dusi jak jste dobrej -)) ->
se to nevyplatii

vazne .. pI   -133 se daj koupit pod 200Kc
      .. pII  -200 pod 500Kc

nestoji to za to -)) ale mozny to je -))

tak nejak ....