iptables and squid

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Pondělí Leden 31 13:47:10 CET 2005

>Zdravim,

Taky,

>chtel bych pozadat o radu, mam linux server s debianem 3.0 r2 a rad bych na nem spustil FW, nat a proxy jen nevim presne jak.

http://qwert.cz/index.php?pgn=navody
tabulka dole, pekny seznam ruznych how-to a navodu po ceskem webu na
firewall+NAT atd.

>Jiz jsem hledal ruzne navody pro iptables, ale zadny nebyl presne ten co potrebuji.
>
>Na eth0 je verejna IP a na eth1 je vnitrni IP chtel bych vedet seznam prikazu pro iptables co mam napsat, abych mel dostatecne zabezpeceny.
>
>Staci mi kdyz budou povoleny ven pouze porty 21,22,80,443
>
>Rad bych ten server mel dostatecne zabezpeceny proti hacnuti.

no to je problematika na hooodne dlooouhych veceru, nezbude nez studovat
nebo koupit nejakou knihu o hackingu etc. napr. Hacking bez tajemstvi,
znam to, cetl jsem to a je to zajimave pocteni, ale zadna ucebnice,
studuj smudlo :DD

>Predem dekuji
>Dan

Lubos