Distribuce pro i386/4MB RAM

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Leden 31 14:44:52 CET 2005

On Mon, Jan 31, 2005 at 12:18:53PM +0100, Yeti wrote:

> poskládal jsem ze šrotu ďábelsky výkonný stroj o parametrech 386SX/40MHz
> (bez koprocesoru), 4MB RAM, 1,2GB HDD, 3,5" FDD, 3c509 NIC, ALS100 zvuk.
> Nemá to CD-RÓM.

Mam silny dojem, ze jadro 2.4 potrebuje alespon 8MB. Takze potrebujete
skutecne starou distribuci a v te bude kvalita GUI a prohlezece spise
mizerna.

> Chtěl bych na tom provozovat něco, na cemž lze brouzdat po Internetu
> (např. Linux), čili by to mělo umět TCP/IP.
>
> Nejlíp aby instalace šla nabootovat z diskety a zbytek se instaloval po
> FTP, nebo aspoň aby to mělo <4 instalační diskety. Hledal jsem (zejména
> na distrowatch.com a ll.cz), leč marně. Neznáte někdo nějakou vhodnou
> distru?

Leada Xy proti nejekemu stroji, na kterem si pak spustite ty aplikace.
Ale i tak narazite na nizkou rychlost grafiky, nedostatek pameti pro
prekryvajici se okna atd.

Takze nejlepe Win 3.x nebo Arachne (tj. DOS + prohlizec).

Leda byste se spokojil s tim, ze to bude umet pouzivat lynx (resp. SSH
proti dalsimu stroji - ale to bude zase lepsi pouzit DOS + SSH klienta).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz