Fedora Core 3 a SANblade QLA 200

Pondělí Leden 31 15:24:12 CET 2005

On Mon, 31 Jan 2005, Petr Horacek wrote:

> a v nem fibre-chanellovou kartu SANblade QLA 200 (QLogic)

Nemate. :) QLA 200 neexistuje. Soudim, ze je to 2200 nebo 2300
(tedy presneji 22xx nebo 23xx).

> zmenila se pouze podoba hlasky ve /var/log/dmesg o tom, ze byla
> nalezena karta, ale spojeni zas nikde.

A co je to za hlasky? Co mate v /proc/scsi/qla*/1 a /proc/scsi/scsi
(takhle se to jmenuje na 2.4, pod 2.6 to ma mozna nejake jine jmeno)?
Mate jadro nakonfigurovano tak, aby zkoumalo LUNy > 0?

Kdyz uz bych byl uplne v koncich, tak bych vyzkousel i jine verze
qlogicovych driveru, protoze 8.00 je pekne bleeding edge, ale ony asi
starsi nez 8.00 na 2.6 nefunguji.