Stažení mdk 10.1 official cd1

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Leden 31 19:01:07 CET 2005

On Mon, 31 Jan 2005, Zdenek Mazanec wrote:

>   zkuste obycejne radkove ftp z konzole. Je celkem jedno proti jakemu
> zrcadlu, ja to mam vyzkouseno proti tomu ze signatury - bez problemu.
> Mate pred sebou NAT nebo neco podobneho? HW firewall? Jak silnou mate
> linku a jak rychle stahujete?

Stahnete to pomoci rsync --partial, prinejhorsim, bude-li to po kazdych
50 MB padat, to holt budete muset 14x restartovat (nebo si to rovnou dat
do nejake smycky :)

Na tyhle velke soubory je rsync idealni, zejmena na pochybnych linkach; na
rychlych (10Mbit/s+) to obcas trochu brzdi, coz se da obejit tim, ze se
soubor stahne pres FTP/HTTP a nasledne jen rsyncem necha zkontrolovat a
pripadne opravit).

-- Honza Houstek