[Off topic] novy www.root.cz -(

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Leden 31 19:56:41 CET 2005

On Mon, 31 Jan 2005 15:09:08 GMT, Zdenek SUTR Kaminski <sutr na valachian-labs.com> wrote:

>  Hnus? Ja si myslim, ze slovo hnus je v tomto pripade lichotka..

>  Jo!

	Dnes jsem do toho asi hodinku cucel a musim rict, ze mene ergonomicka
stranka asi neexistuje. A to mi nevadi ani cerna na bilem ala iDnes. Po tomto
zazitku si zase o trochu vic vazim sveho terminalu - wheat pismo na black
pozadi.

	Ze vseho nejhorsi je, ze jsem jim v sobotu posilal clanek. Ale ja ho
chtel na toho "stareho" roota, na tom novem uz to nebude ono. Mam ho stahnout?
Minimalne se o tom designu asi zminim...

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860