[Off topic] novy www.root.cz -(

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Pondělí Leden 31 20:32:59 CET 2005

Kuk

Stahnout a vyhlasit bojkot :-)

Havrla

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!