PAN pro Linux a windows xp

Petr Tabori Tabori.Petr na seznam.cz
Pátek Červenec 1 19:07:23 CEST 2005

 Ahoj,

mam tu takovy problem s PAN pres bluetooth. jedna se o:

pand --listen --role GN

a na druhem

pand --connect xx:xx.....

a pomoci ifconfig nahodim na interfacy bnep0 a mam v podstate plnohodnotnou sit, pomoci iptables dam forwarding atp. prvni provblem nastava zahy, kdy musim nastavi ifconfig bnep0 na ip adresu, u pocitace s pand --conect to je bez problemu udelal jsem script, ale kde to mam nastavit u pocitace co je listen? vsude pisou /etc/network-scripts/ifcfg-bnep0, ale to mi na slackwaru nechodi. problem je v tom ze pan obcas padne a je nemile se zvednou a bezet pustit ifconfig na poslouchaci stroji manualne :)

druhy problem je, ze nejsem schopen pripojit clienta s windows do teto "site"
pand --connect xx:xx.... -n
pand[31806]: Bluetooth PAN daemon
pand[31806]: Connecting to xx:xx.....
pand[31806]: Connect to xx:xx.... failed. Protocol error(71)

a pokud dam na stanici windows pripojit do site pan, tak mi hlasi ze nenalezl zadne zarizeni bluetooth se sluzbou site PAN, pritom je pomoci spdtool add GN a sdptool NAP pridane mit mel. nenapada nekoho v cem je problem?

jeste
bluez-hcidump-1.9-i386-1
bluez-hciemu-1.0-i386-1
bluez-libs-2.8-i386-1