nastaveni pouziteho lib/modules pro nove moduly

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pátek Červenec 1 19:55:11 CEST 2005

> Naprosto nečekaně to určuje právě běµící kernel.
> Zkuste příkaz uname -r a určitě budete moudřej±í...

Neprecetl jste si muj dotaz moc pozorne. To nevadi.

Tohle jsem vedel, ze to urcuje bezici kernel. A to je 2.6.8.1-24mdk. To
je vysledek uname -a, jak rikate.

Jak jsem psal v puvodnim mailu, nechapu proc tedy byl driver
nainstalovan do /lib/modules/2.6.8.1-24mdkcustom/, ackoliv uname -a byl
celou dobu 2.6.8.1-24mdk

Vsimnete si toho mdkcustom. Nepredpokladam ze by to rozhodl ten driver,
ktery je ceerstve stazeny z internetu a ktery jiste zvysoka kasle na
nejaky mdk. A skutecne nikde ve zdrojovem kodu driveru se nevyskytuje
retezec  To musel nejak rozhodnout Mandrake, ale jak?

--
Milos Prudek
http://www.spoxdesign.com - your web usability testing

Daląí informace o konferenci Linux