mutt message-hook z indexu, neprovadi se na danou zpravu

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Sobota Červenec 2 11:51:00 CEST 2005

hola,
  nemuzu rozchodit message-hook z indexu. ja uz nad timhle premyslel
pred rokem a resil jsem to, bohuzel nevyresil.
chtel bych pri odpovedi na mail, ktery prisel na urcitou adresu, dat
tuto adresu do Bcc: (je tam forward na mou adresu).

co jsem zatim pochytil. dokazu message-hook nejak donutit obecne k akci, kdyz
prohlednu mail a pak dam odpoved. pokud vsak chci odpovedet rovnou z indexu,
tak mam smulu.
lepe receno, pokud je akce nastaveni "my_hdr Bcc: neco", tak se tato akce provede,
ovsem nema vliv na tento mail, ale az na dalsi.
to ma druhy problem, ze nefunguje ani "message-hook . 'unmy_hdr Bcc:'", takze
dalsi mail bude mit "Bcc: neco" bez ohledu na to, zda to tak chci ci nikoliv.
takze z indexu se ty hooky musi vyhodnocovat az nejak divne nakonci, mam v tom
zmatek.

ani me tak nejde toto vyresit konkretne, jako spis jestli nekdo nevi jak ty
hooky obecne z muttu fungujou. treba send-hook se set signature funguje bez
problemu.
hledal jsem u muttu v konferenci a nasel jsem pouze ukazky jak to
pouzit, ne jak to funguje. manual zaryte mlci taky a nikde jinde jsem nic
lepsiho nenasel.
jestli to nekdo nekdy resil a zdarne vyresil, tak bych nejake poznamky k
tomuto tematu ocenil. (ne ze by to neco dotycnemu vyneslo:))

dik
mk