ruchy a praskání při nahrávání audia v Linuxu - prosím o vaše zkušenosti

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Pondělí Červenec 4 00:49:44 CEST 2005

Dne ne 3. července 2005 18:58 Petr Vileta napsal(a):
-> Martin Šanda wrote:
-> > Dobrý den!
-> >
-> > Už několik dní se pokouším přetáhnout z věže do počítače audio, ale
-> > zvuk je mizerný, zkreslený a praskající. Je to asi spíše HW problém,
-> Podle popisu to vypada, ze mate prebuzeny vstup na zvukovce. Chtelo by to
-> vedet, jaky vystup dava vase hifi vez (milivolty/volty, impedance). Mozna
 to -> mate nekde napsane v navodu.

Taky mě to napadlo.
Návod Bohužel nemám. Jedině to nějak proměřit, což by snad šlo.
Předpokládám, ale že to bude nějak standardizované, protože to je jednoduše
výstup pro víceméně jakýkoli stereo cassette deck (mám věž je složenou z
komponent)

-> Pak by chtelo vedet, jake parametry maji byt na vstupech zvukovky, tj. na
-> MIC nebo LINE vstupu. Opet milivolty a impedance.

Nikde v návodu jsem žel nic takového neobjevil.

Vysloveně přebuzené by to, ale asi být nemělo, protože když jsem zkusil do
zvukovky posílat sluchátkový výstup z věže, tak se ty ruchy objevovaly i při
naprostém tichu, vlastně si uvědomuju, že tam byly i pokud jsem kabel úplně
vytáhl ze zvukovky.

Každopádně díky za tipy.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Neustálé zoufalství plodí lhostejnost
                                                     Charles Chaplin