nastaveni pouziteho lib/modules pro nove moduly

Petr Klíma petr.klima na jihomilk.cz
Pondělí Červenec 4 12:35:40 CEST 2005

Milos Prudek napsal(a):

> Ano, je to tam uvedeno na zacatku toho Makefile. Dekuji.
>
> Jak ale sdelit modprobe, ze ma prohledavat i ten
> /lib/modules/2.6.8.1-24mdkcustom/, a to dokonce jeste pred prohledavanim
> /lib/modules/2.6.8.1-24mdk?
>
> Zatim jsem prejmenoval adresar s driverem nachazejici se v
> /lib/modules/2.6.8.1-24 a na jeho misto rucne prekopiroval novy adresar
> s driverem z /lib/modules/2.6.8.1-24mdkcustom/. Funguje to. Driver lze
> nacist pomoci modprobe.
>
> Mam pocit ze je to hnusny hack. Jak to udelat systemoveji?

Co si zkompilovat cely kernel s "custom" (od toho to tam je) a ten
distribucni nechat netknuty (to je tzv. dobrá administrátorská praktika).

Pak rebootovat s "custom kernelem" a máte co jste chtěl ...
CUSTOM KERNEL nebo ve vašem prípadě KERNEL s CUSTOM modulama

--

    Petr Klíma

    e-mail:  petr.klima na jihomilk.cz       JIHOMILK a.s.
    phone:   +420 389 136 209             Rudolfovská 246/83
    web:     http://www.jihomilk.cz       370 50 České Budějovice
                                          Czech Republic