samba + cups, prava na mazani fronty (delsi)

Martin Pokorny konf na cronax.com
Úterý Červenec 5 06:23:12 CEST 2005

Mozna je to blbost, ale zkuste:
- cups ma v nastaveni polozky User a Group, pod kterymi bezi. Mozna bere
jako admina (pro smazani tisku z windows) toho, kdo je clenem teto
skupiny (v suse implicitne lp). Jinak tisk muze smazat jen ten, kdo ho
vytvoril
- smazat job muzete pres webove rozhrani
(http://adresa_vaseho_serveru:631). Pokud vas odmita nalogovat, zmente
nastaveni "RunAsUser Yes" na "RunAsUser No" (v suse je implicitne yes,
nevim jak v debianu).
M.