Linux, Symbian OS, mount

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Úterý Červenec 5 17:27:34 CEST 2005

On Tue, 5 Jul 2005 11:14:06 GMT
Martin Bodlák <bodlak na email.cz> wrote:

> Hezky den.
>
> Nemate nekdo tip na zpusob jak primountovat pod Linuxem symbianovy
> telefon jako disk? Nejlepe vsechny dostupne disky v pameti vcetne
> pametove karty.
>
> Nasel jsem p3nfs, ale ten funguje nejak nespolehlive, asi jede pres OBEX
Nejsem odbornik, p3nfs IMO funguje na jinem principu - vzhledem k tomu, ze
podporuje EPOC16 (Psion 3), kdy jeste o nejakem OBEXu nikdo nic nevedel...

> a jede asi jako hromadna doprava - nekdy jo, nekdy ne a nikdy tak, jak
> ma.
>
> Diky predem za tipy...
> MB
Snazil jsem se udelat to stejne a byl jsem neuspesny, pokud neco
naleznete, poslete to, prosim, do konference, myslim, ze se to bude hodit.
Problem napr. s N9500 je, ze i pres Widloidni ovladace se data do telefonu
presouvaji az strasidelne pomalu... Vedle p3nfs je nejlepsi cesta normalne
pres BlueTooth OBEX nebo pres OBEX FTP, kteryzto v Linuxu 2x dobre
nefunguje... :-(

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----