DF NIKON E3700 a MASS STORAGE - problém s připojením v MDK

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Červenec 6 17:52:51 CEST 2005

Petr Marsak wrote:

> Dobrý den,
>   mám tu jeden problém.
> Mám MandrakeLinux 10.1 s jádrem 2.6.8.1-12mdk a foťák Nikon CoolPix 3700
> nastavení jako mass storage.
> Po koupi jsem ho asi 5x úspěšně připojil supermountem jako mnt/removable.
> Ale po připojení jiného fotoaparátu MINOLTA (?), kdy při kopírování
> souborů došla baterie ve foťáku již nemohu připojit svůj NIKON.
> Fotoaparát funguje, fotí, ukládá fotky a mohu je prohlížet ve foťáku,
> takže na vadnou SD kartu to nevypadá.

<CUT />

> Netušíte kde je problém?
> Díky moc za pomoc.
>
> Petr Marsak

> SYSLOG:
> Jul  5 10:50:13 petr kernel: usb 1-1: new full speed USB device using

<CUT />

> Jul  5 11:08:59 petr kernel: usb 1-1: USB disconnect, address 3

	Tipovaci soutez : vsazim dolar proti fazoli, ze je naborena FATka.
Pokud se behem dojiti baterky na to SDcko zapisovalo (mazalo :-), tak je
TO na 130 procent.
	Overite tak, ze vezmete jine SD, naformatujete a vse bude fungovat.

	Bacha. Nektere /vetsina ???/ fotaky (ten vas neznam :-) nepouzivaji
FAT16 ci FAT32, ale FAT12 (nebo kolik). Linux tomu sice rozumi, ale asi
bych neziskal odvahu pouzit jej na formatovani. Doporucuji preformatovat
fotakem - on TO umi (spravne :-) a je TO jiste.

	Pokud tohle nezabere, tak netusim => CallSerVice :-). Ale ze by
nedostatek stavy odpalil nejaky HW, to bych se i divil.

	Ales