Bytový design

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Červenec 7 11:58:55 CEST 2005

On Thu, 7 Jul 2005, Martin Bodlák wrote:

> Jo, diky, tohle by mohlo pomoct... Na ten CYCAS jsem uz narazil, ale tenkrat
> me to nejak neprislo pouzitelne. Jinak polovina aplikaci je tam na navrh
> plosnych spoju a zbytek je opravdu CAD, coz mi v navrhu domu nepomuze.
> Toz zkusim se podivat na ten CYCAS a kdyz tak dam vedet, jak jsem dopadl.

Kdyz jsem navrhoval byt, tak jsem taky stravil nejakou dobu shanenim
neceho co by fungovalo v linuxu, ale prilis uspesny jsem nebyl.

Tak jsem pouzil freeware verzi http://www.roomarranger.com/ - pod wine ten
samotny program fungoval a 3D brouzdat navrhnutym bytem se pak da v
libovolnem VRML prohlizeci.

--
JiKos.