\\

stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 7 13:57:44 CEST 2005

Quoting livezombie na atlas.cz:

> Pekne. Dekuji. Ale neco by tam neco co nepotrebuje zasahy do X serveru?
> Myslel jsem jestli tohle zvlada X server tak nejak od prirody.

Vetsina veci funguje s xmove - v Debianu je jako balicek. Ale zase to
neumoznuje
,,cornout'' okno pote co je spusteno, musite s takovou moznosti pocitat pred
tim.

Pustite xmove, pak aplikaci s DISPLAY nastavenym na xmove. Vykresli se na pro
xmove nastaveny display. V okamziku, kdy se Vam zachce to hodit na monitor
kolegovi, date xmove prikaz a okna/okno premigruji jinam.

Vaclav Stepan