Samba v Domene NT

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Pátek Červenec 8 19:05:09 CEST 2005

Zdravim,

jindrich.kana na marextrade.cz napsal(a):

>zadam heslo a vyslehne to hlasku =>Joined domain local.nesmysl.cz.
>Cili pripojeni do domeny v pohode, na SBSku sambu take vidim ale ve
>stromu site neni videt...?

tohle se mi jednou stalo, kdyz jsem mel spatne nadefinovanou masku site.

>Na SBS bezi Domena, Wins, Exchange, DHCP, atd. Uzivatele se tedy
>prihlasuji
>do domeny. Pro ulehceni jsem chtel dokumenty uzivatelu dat na Sambu a
>chtel bych aby byli overeni pomoci SBSka. Obehl jsem snad cely svet ale
>nikde jsem nenasel example smb.conf kterym bych to rozchodil. Mate nekdo
>primou zkusenost a chodi to nekomu? Maji se napr. upravovat nejak
>specialne
>prava k pristupu na SBS, ci neco podobneho? Predem dekuji za radu.

Musite v smb.conf pouzit jeste "password server = IPvasehoSBSserveru".
Dale musi pro kazdeho usera existovat v systemu account. Nebo se to da
pripadne obejit pouzitim winbind, ktery prebira tyto veci z domeny a
vytvari uzivatele on-the-fly (uz si to presne nepamatuju, rozchazel jsem
to jen jednou :). Jeste bych mozna doplnil "interfaces" do smb.conf. V
tom by taky mohl byt ten problem s neviditelnosti v siti.

Rudiik