Kancelar poslance Zieleniece na Linuxu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Červenec 8 21:23:37 CEST 2005

Mam zajimavou perlicku z lobovani. Samozrejme jsem vsude mluvil o patentech,
ale jednou jsme skoncili u linuxu jako takoveho, tedy presneji receno u
GNU/Linuxu.

Vyse zmineny pan poslanec mi sdelil, ze nechal svou kancelar prevest na
linux, protoze je mu sympaticka myslenka svobodneho software. To by bylo
skvele, protoze to bysme meli referenci jako hrom.

Bohuzel nemame, doslo totiz k tomu, ze pracovnici v kancelari vstoupili do
stavky. Nefungovaly jim totiz nektere veci, bez kterych nemohou zit, jako
napr. spousteni ptakovin prislych mailem. Kdyz jsem mu rekl, ze to je prece
zcela samozrejme, ze to nejde, protoze bezpecnostni model unixu je postaven
na tom, ze aplikace instaluje a uzivatelm zpristupnuje spravce a ne poslani
mailem, tak pravil, ze to  v tom pripade neni zadna svoboda ;-)

Docela by me zajimalo, kdo byl tim hrdinou, ktery ho presvedcil a posleze
udelal instalaci. Najde se tady v konferenci?

zdravim
dan