problemy FC4 - ztraci nastaveni Xserveru, nefunkcni WLAN karta

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Sobota Červenec 9 10:31:29 CEST 2005

Miroslav Pragl wrote:
> Zdravim,
> nainstaloval jsem FC4 na notebook Asus 3000 (i855). Tak kazde 3x zapnuti
> zmizi nastaveni Xserveru - nastartuje se s generic VESA adapterem,
> rozliseni 800x600 a generic display misto 1024 x 768 a ke vsemu takovou
> frekvenci ze je obraz "sfouknuty" z displaye doprava.

Nedělá to ten úžasný detektor změn hardware jménem kudzu? Až se
dostanete do stavu, který vám vyhovuje, zkuste ho vypnout (chkconfig
kudzu off).

> Integrovana inteli WLAN intel 2200BG je sice detekovana (eth1/modul
> ipw2200), ale pri pristup k ni dostanu tak akorat "no such device" hlasku

A stáhnul jste si firmware? Ten totiž z licenčních důvodů nelze šířit
jako součást Fedory.

-- Honza Houštěk