Nokia 6230 - "nejprve si predplatte GPRS"

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Sobota Červenec 9 10:31:07 CEST 2005

Zdravim,
uspesne jsem sparoval nokii 6230 s MSI BT adapterem, nastavil init string na
AT+CGDCONT=1,"IP","internet.t-mobile.cz", vytacim ATDT*99***1# a na mobilu
dostanu hlasku "nejprve si predplatte GPRS". Autentikaci jsem zkousel ruznou
(stejne se nepouziva), IP/DNS/GW atd mam dynamicke. Vytacim pres KPPP.

Jsem z toho zmateny, z PalmOS ci Win se stejnym nastavenim pripojim bez
problemu. Neni tu podobne postizeny uzivatel Nokie?

Dik

MP