Kancelar poslance Zieleniece na Linuxu

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Sobota Červenec 9 10:34:40 CEST 2005

Marian Cavojsky wrote:

>Vy si to idete dat na vlastnu zahradku. Tam nie je problem. Ked je to
>vas pocitac tak ste automaticky administrator a tym padom nevidim
>problem so spustanim instalacie cohokolvek, ak to viete.
>
>Ked ta zahradka nie je vasa (pocitac je napr. firemny), tak hadam uz to
>nebude take, ze by ste si mohli na roli nejakeho sedliaka, u ktoreho ste
>aj napriklad zamestnany, ale ako spravca techniky, hadam nieco sadit.
>To nemyslite vazne.

Spravne, spravne. S tymto suhlasim, ale este je nutne dodat, ze ja
osobne, hoc nie som zahradnik, nepoznam ziadnu bylinu, koli ktorej
by Vam niekto v konecnom dosledku mohol bezproblemov vliezt do baraku a
vybrakovat Vam rodinne striebro do poslednej vydlicky :-)

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG