Kancelar poslance Zieleniece na Linuxu

JaV jardaz na hades.cz
Sobota Červenec 9 11:44:06 CEST 2005

se zajmem jsem si precetl tento thread a musim dat za pravdu vsem, kteri
tu svobodu (GNU) brani...
sam mam nasazen Linux na nekolika firemnich sitich a zamestnanci se musi
podridit bezpecnostni politice firmy (jsou povoleny i soukrome maily v
pracovni dobe.. :-) ). ale maily, ne blbosti typu "hejbacich obrazku"...
Ve firmach se podle bezp.politiky predpoklada, ze i soukromy mail muze
privest potencialniho zakaznika (zehnam "sefum")...
Pokud nasi poslanci potrebuji na svych pocitacich hrat soliter a poustet
si pornoblbosti z mailu, tak tady asi opravdu neuspejeme(tedy ne my, ale
Linux...).

Nehadejme se o techto stupididach, prosim...  Kazdy z nas ma k Linuxu
svuj vztah (nejsem clovek, ktery nadava na Widle nebo Linux, musim
pouzivat oboje...), ale moc jsem nepochopil, proc by si meli uzivatele
instalovat nejaky software sami (pripadne aby se jim instaloval sam od
sebe...).

IMHO si myslim, ze Linux je v podvedomi uzivatelu stale povazovan za
neco, cim se zabyvaji pouze blazni a silenci, kteri nemaji co jineho na
praci. Nakonec, staci se podivat na studije studie "Get The Facts"...
Proste windows jsou to jedine, co vam usetri penize a cas toho
"blbecka", ktery se vam stara o IT. Muzete mu potom bud snizit plat,
nebo pridat praci navic... :-D

P.S. dekuji Linuxove komunite za skvely OS a nejen za nej...

prijemne proziti weekendu JaV