Nokia 6230 - "nejprve si predplatte GPRS"

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Červenec 9 14:47:31 CEST 2005

Tak si výchozí bránu doplňujte v ip-up skriptu. Pokud výchozí bránu
nastavíte "na zařízení" (== bez uvedení IP adresy), pak bude navíc v
seznamu výchozích bran jako první a nebude třeba odstraňovat předchozí
výchozí bránu.

Slávek.