Kancelar poslance Zieleniece na Linuxu

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Červenec 11 08:43:54 CEST 2005

> se priznam, ze paranoidni jsem take docela dost. Ale to by pak jedinec
> nemohl byt na Internetu vubec... :-(

Pokud to jsou _vaše_ data, tak je _vaše_právo si s nimi nakládat jak
chcete. Můžete je poslat konkurenci, nebo být natolik paranoidní, že
zalijete počítač do betonu a přestříháte kabely. Ale státní úředník nemá
k dispozici jen svoje data, ale i _naše_ data, takže svým jednáním může
ovlivnit i nás, takže podle mě nemá právo si s daty dělat co chce a měl
by být zodpovědný vůči občanům. (To že tomu tak není je problém.)

Zdeněk Zikán