Vhodny mobil a sw pro odesilani SMS

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Pondělí Červenec 11 11:56:22 CEST 2005

Dobry den.

Podarilo se mi ziskat jedno stare PC (Celeron 300Mhz), ktere muzu pouzit pro linux. (zatim ve firme zadny neni) Chtel bych na nej dat Nagios a nastavit zasilani SMS v pripade, ze by nejaka sluzba chcipla.
Nasel jsem hromadu SW pro posilani SMS pres mobil, ale vetsina pres nejake webove rozhrani a taky nenachazim vhodne reference. Vzhledem k tomu, ze zatim nemam ani ten mobil, tak jsem se chtel dopredu poptat, jestli mi nekdo poradite vhodnou kombinaci sw a mobilu pro odesilani SMS z linuxu scriptem? Ovsem to PC nema USB. Pouzivate neco, k cemu se da koupit kabel na seriovy port? Ten mobil bude skutecne jen pro odesilani SMS.

Diky za tipy

TNX

Jan Kovář

IT koordinátor

Meggle, s.r.o., Gotthardská 4/37, CZ-160 00 Praha 6

tel    +420 729 828 124

fax    +420 224 312 184

gsm   +420 724 112 882

jan-kovar na meggle.cz