Vhodny mobil a sw pro odesilani SMS

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Červenec 11 13:28:30 CEST 2005

On Mon, Jul 11, 2005 at 11:56:22AM +0200, Jan Kovář wrote:
> Dobry den.
>
> Podarilo se mi ziskat jedno stare PC (Celeron 300Mhz), ktere muzu
> pouzit pro linux. (zatim ve firme zadny neni) Chtel bych na nej dat
> Nagios a nastavit zasilani SMS v pripade, ze by nejaka sluzba chcipla.
> Nasel jsem hromadu SW pro posilani SMS pres mobil, ale vetsina pres
> nejake webove rozhrani a taky nenachazim vhodne reference. Vzhledem k
> tomu, ze zatim nemam ani ten mobil, tak jsem se chtel dopredu poptat,
> jestli mi nekdo poradite vhodnou kombinaci sw a mobilu pro odesilani
> [...]
Ja jsem nagios premluvil, aby posilal smsky pres mobilem.cz. Bylo to
mnohem elegantnejsi nezli mit nejakou chciplotinu privazanou k pocitaci.
Sluzby jsou garantovane a levnejsi nez jedna smska. Dokonce na to mam i
skript v bashi. Samozrejme to ohlasi vse, krome padu routeru a switche
;-).

-- Dalibor Straka