Vhodny mobil a sw pro odesilani SMS

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pondělí Červenec 11 14:24:19 CEST 2005

Jan Houstek napsal(a):

>To mozna ano, ale vzhledem k tomu, ze to tazatel potreboval na odesilani
>mailu z nagiosu, tj. hlaseni neruznejsich problemu a vypadku, tak je
>slusna sance, ze prave pri odesilani SMS nebudou fungovat maily :)
>
>-- Honza Houstek

Ano, pravdou je, ze ja monitoruji uplne jine veci, nez systemove,
konkretne stav kotle a dopravniku biomasy v kotelne, k vypadkum
internetoveho pripojeni zas tak casto v mem pripade nedochazi, navic to
tyto stavy tiskne jeste na pokladni tiskarne na recepci, takze i kdyby
internet nefungoval, tak o konkretnim problemu bude patricna osoba
informovana jinou cestou.
No a i kdyby toto selhalo, tak vyhasly kotel bude za par hodin znat
primo v objektu :-)
No a navic by mohl tazatel mail poslat pres provideruv mail server.

Michal Sobek