HAL a USB disk

Petr Klíma petr.klima na jihomilk.cz
Úterý Červenec 12 12:47:16 CEST 2005

Radek Liboska napsal(a):

> Nikde tady nevidim, podle ceho by HAL mel poznat, ze se jedna o ten konkretni
> flashdisk. Nebo to ma byt jakykoliv flashdisk? Tak to asi takhle nepujde.
> Pokud mam konkretni zarizeni, tak to chodi bez problemu, priklad:
> /usr/share/hal/fdi/95userpolicy/KyoceraM410R.fdi

Ja to prave nepotrebuju na konkretni kus, ale vlastene na vsechny
hotplug zarizeni ktere maji na sobe VFAT ...

> [...]
>

> jinak mam zkusenost, ze se flash disk mountuje automaticky do adresare /auto
> a dale se pouzije cesta podle volume label mountovane partice, takze pokud se
> treba partice flash disku (sda1) jmenuje "MUJ_FLASH", tak se primontuje do:
> /auto/MUJ_FLASH
> pokud flash disk volume label nema, tak se pouzije defaultni:
> /auto/usbdisk
>

> defaultni chovani se nastavuje jinde (to je asi to, co vlastne chcete), ja
> jsem si to nastavil na /mnt/usbdisk. Jen jsem uz zapomnel, ve kterem fajlu to
> bylo. Hledejte chvili sam. Find a grep je nas pritel.

    Petr Klíma

    e-mail:  petr.klima na jihomilk.cz       JIHOMILK a.s.
    phone:   +420 389 136 209             Rudolfovská 246/83
    web:     http://www.jihomilk.cz       370 50 České Budějovice
                                          Czech Republic