kde stiahnut Knoppix DVD iso

AntiTrust2 (gmail) antitrust2 na gmail.com
Středa Červenec 13 11:54:04 CEST 2005

http://www.knoppix.org/
click http://www.knopper.net/knoppix/knoppix40-pe.txt
http://distrowatch.com/?newsid=02743#0
http://www.google.sk/search?num=30&hs=yvc&hl=en&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=knoppix+dvd+4.0+live+download&btnG=Search

> mam pocitanu linku
No a? Kupte si nepocitanu, alebo za usetrene peniaze oferujte 5EUR a
zaslu Vam knoppix na CD aj DVD.
http://distrowatch.com/?newsid=02743#0
Ak xcem stahovat DVDcka a ISOs vobec, predpokladam flat-rate. Ak nie,
tak si za usetrene peniaze obcas to svoje distro kupim, napalim od
znameho a pod. so vsetkymi nevyhodami (pomale kym to ku mne pride,
drahsie a pod.)
Alebo si stiahnite CD ISO.

> bittorrent, ide mi to cez to hrozne pomaly a mam pocitanu linku. odoslem
> 4x viac ako stiahnem.
egoizmus? :)
Ono neviem si predstavit P2P typu Kazaa, BT ... kde kazdy odosle
vyrazne menej ako prijme. Ono v globale totiz odoslane data musi sa =
prijate data.

> 4x viac ako stiahnem.
To sa mi nezda - plati to na Knoppix al. na rozne "dalsie" veci??

BTW: Uznavam, ze stiahnut to DVD je trosku problem.

Pekny den

AT
--
AKA antitrust2-AT-gmail.com