Samba - passwd backend, samba nebo tng

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Středa Červenec 13 12:57:48 CEST 2005

Zdravim konferenci,

Mam par teoretickych otazek:

A) mohu v sambe nastavit passwd backend na mysql aniz bych prisel o nejake
vyhody?
 V dokumentaci pisou, ze mysql je dobre tak pro 250-1000 uzivatelu, coz ja v
siti mam.
 Jede mi tu samba jako PDC, a chci tam ještě nastavit smbquoty a ruzne
takove vecicky (net group atd...)
 Premyslim o tomto i z duvodu, ze by si uzivatele mohli menit heslo z naseho
informacniho systemu
 a mysql znam hodne moc dobre. Jake mate vy zkusenosti se sambou a mysql
backendem.
 Premyslel jsem se i o LDAP, ale neprisel jsem na to, jake ma vyhody oproti
mysql.

B) Mate někdo nasazenou Sambu-tng jako PDC? Pry umi pracovat s RPC, vaham.

Diky

-- Filip Flajsar