offtopic: IP accounting

Petr Hvězda petr.hvezda na unistav.cz
Středa Červenec 13 14:27:24 CEST 2005

|-----Original Message-----

Jj je to pravda, funguje to velmi svizne oproti shell verzi, akorat mi neni
moc jasne, jak mu "domluvit" :o), aby delal jen to co prichazi z internetu
do LAN.

Dalsim, sice ne prilis podstatnym problemem je, ze mi nechce delat do
adresare 'graph' grafy se statistikou. Konkretni cisla prenesenych dat jsou
v pohode. Zobrazuji se kde maji a uladaji se mi do adr. 'rrd' => to je v
poradku.

Konfiguraci v souboru ipaccounting.xml mam snad taky dobre:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<config>
        <iptables location="/sbin/iptables" />
        <rrdtool location="/usr/bin/rrdtool" />
        <datadir location="/var/www/html/ipa" />
        <input type="arp" name="/proc/net/arp" />
        <options remove_unlisted_addresses="no" delete_rrd="no" />
        <datafile format="text" name="data" />
        <olddatafile format="xml" name="data.xml"/>
        <arp-device add="eth1" />
        <htmltemplate location="/var/www/html/ipa/index.htmx" />
        <wwwrefresh time="300" />
        <graphscript url="/ipa/rrd.php" />
</config>

pozn. nepouzil jsem list s uzivately, takze toto nastaveni tam neni.

Postupoval jsem podle dokumentace a nastavil na tento adresar vlastnika
apache s patricnymi pravy. Presto v teto slozce zadne obrazky nenachazim. Je
potreba nejak dokonfigurovat rrd, nebo apache, ci tak neco ?

Diky

--
Petr Hvezda