Mandrakistovy dojmy z FC4

Jiri Slaby gep na wo.cz
Čtvrtek Červenec 14 12:10:58 CEST 2005

Michal Weinfurtner napsal(a):
> Ale vadi mi na vasich poznamkach jedna vec. Na zaver poucujete o
> tolerantnosti k ostatnim distribucim a neodrazovani useru od FC a pritom
> pisete srackoidni Gnome nebo KDE. Delate totez co vytykate autorum
> smerem k Fedore vy smerem k win manazerum. Proc ? Chapejte, neptam se na
> to, proc si myslite ze Gnome nebo KDE jsou srackoidni !
Hm, mate naprostou pravdu :( . To jsem prehnal, protoze jsem to nenapsal
uplne tak, jak jsem to myslel. Myslel jsem pro me srackoidni, omlouvam
se. Pravdepodobne to bylo z rozhorceni, priste tomu necham 5 minut,
potom budu reagovat...
Pro normalni uzivatele jsou prave tyto prostredni "bezvadne"...

--
js