HW pro vmware ESX

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Čtvrtek Červenec 14 23:00:52 CEST 2005

>Budem do firmy kupovat vmware a mělo by to šlapat na nadupaný mašině.
>CHtěl bych to dát na CENTOS4.
>
>Ale mám strach, že budou problémy se SATA - můžete mi někdo říct,
>jestli bude fungovat SATA + CENTOS4 + vmware ? Nebo jaký SATA řadič
>bychom měli koupit?

Jelikoz ESX server je v podstate podlozen  linuxovym jadrem, zvolte
takovy SATA radic, ktery je linuxem podporovan - a to co mozna nejdelsi
dobu.
Jinak jelikoz ESX server je to "nejvyssi" co delaji, tak maji docela
propracovany compatibility list, kde se to da snadno a rychle najit.
Jinak, pokud to neni tajemstvi, co je pro vas nadupane zelezo a na co to
vlastne chcete pouzit konkretne?

P.S. Pod ESX server zadny CENTOS nedate. ESX server se instaluje na
mrtve zelezo, na bezici operacni system se instaluje pouze vmware
workstation a GSX server, coz ma (oboji) k ESX serveru _dost_ daleko.

P.P.S. Pokud to skutecne hodlate koupit do ostreho provozu a ne na hrani
ci vyvoj, kupte cele certifikovane zelezo. Jinak nebude support a to by
vam u softu za tolik penez melo dost vadit.

--
Zdenek Mazanec
http://mandriva.contactel.cz