Nepřekonatelné množství chyb v Gentoo

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pátek Červenec 15 15:47:40 CEST 2005

Radomir Fojtik napsal(a):

>Nerozumím amd64, ale v manuálu u nastavení -march= flagu stojí:
>
>For instance, for the x86 Athlon XP architecture: -march=athlon-xp
>(AMD64 users who want to use a native 64 bit system should use
>-march=k8)
>
>Pokud si tím jste jistý, že to může být tak jak to máte Vy, pak je to v
>pořádku.

Nejsem si tím jistý. Tahle jsem to opsal zase z nějaké jiné dokumentace
na gentoo.org, ta
verze pro amd64 je pro mě nepoužitelná - popisuje se tam instalace z
nějakého hotového CD.
Taktéž bylo toto nastavení v install CD k amd64.
Nicméně vyzkouším. Dobrý nápad je i stage2, skutečně nevím, proč jsem
sáhnul po stage1.

Petr Bravenec

--

email: pbravenec na solartec.cz