Zalohovanie CPIO aleboTAR

Peter Gaal gaal na ynet.sk
Neděle Červenec 17 11:52:29 CEST 2005

Obycajne to robim cez cpio prikazom:
find /boot /dev /etc/ ....(zoznam adresarov na zalohovanie) |
cpio --format=newc >/backup/backup.cpio

Taketo nieco by tiez mohlo fungovat:
ls | grep -v backup | find | cpio --format=newc >/backup/backup.cpio

Na obnovenie by mohlo nieco taketo fungovat:
cpio -i </backup/backup.cpio
(ja to robim vacsinou cez midnight commander, takze neviem prikaz priamo).

Este dalsia moznost na zalohu (nazval by som to horuca zaloha na iny disk):
cp -a /* /mnt/hdc1/
(hdc1 je pripojeny iny disk). Obcas to robim tiez takto, ked potrebujem
klonovat system.

tar neviem, neskusal som, neuchovavalo mi devices (zrejme sa to da urcitymi
parametrami nastavit).