1x APC UPS a 3 servery - Linux, Windows a Novell 3.12 - spolecny Shutdown

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Neděle Červenec 17 18:01:24 CEST 2005

B.Duda wrote:
> Zdravim,
> chtel bych se zeptat zda nekdo neresil toto:
>
> Mam 2ks UPS APC SMART a 3 servery, kazdy jiny OS. Jedna UPS je nova,
> druha hodne stara. Porebuju zaridit spolecny shutdown za zaklade
> informace z 1 UPS.
>
> Otazka
> 1. jak muzu svazat shutdown mezi servery, kdyz bude UPS datovym kabelem
> pripojena pouze k jednomu.
>    jaky sw pouzivate?
>
> 2. jakom doporucujete zvolit koncepci, datovy kabel k linuxu, windows
> nebo netware 3.12

DD,

do SMARTek do smartslotu existuje modul s managmentem a pripojenim ups do
eth site. Pak kazdy server komunikuje s UPS pres sit a resi si vsechno sam.

Jinak z Windows neni problem shazovat linuxovy router (putty, prihlasovani
pres klice), jak shodit novell mi moc nenapada. My to mame resene pres jiz
zminovany smart modul a mame jednu spolecnou vetsi UPS pro vsechny.

s pozdravem

Stepan Cirkl
IT consultant
CC unLimited, v.o.s.