Router a HW

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Neděle Červenec 17 21:01:36 CEST 2005

On Sun, 17 Jul 2005, Ivo (Medved) Hanuska wrote:

> Ono záleží na tom, co jste viděl. V nižší cenové skupině je opravdu
> kvalita HW firewallů dost úděsná. U té vyšší cenové kategorie (třeba
> Checkpoint, nebo Cisco PIX) bych řekl, že je podstatně lepší než u
> Linuxu. Je ale pravda, že pro síť, kterou popisujete je řešení pomocí
> PIX, nebo Checkpointu hodně nestandartní.

Myslel jsem samozrejme nizsi cenovou skupinu, jinak se mi vic vyplati
pocitac s Linuxem.

Na Checkpoint bych potreboval opravdu hodne prasatek. ;-)

> V konečném důsledku závisí hlavně na nastavení pravidel, než na
> "kvalitě" firewallu - což je spíš na jiné téma.

Muj firewallovy skript urcite neni dokonaly, ale myslim, ze je vyhovujici.

PV