arp proxy dmz ??

Petr Hvězda petr.hvezda na unistav.cz
Pondělí Červenec 18 07:32:08 CEST 2005

Zdravim,

predem se omlouvam za offtopic, protoze se to tady jiste uz resilo (ostatne
jako vetsina mych dotazu) :o). Nicmene prochazenim konfernce i googlu jsem
neprisel na uplne vyreseni me situace. Ta vypada takto:

-----   Internet  ----- (eth0) router (eth1) ------ switch -------- x PC v
LAN

samozrejme na eth0 je nejaka verejna IP na eth1 nejaka vnitrni IP a
maskarada.

ja potrebuji aby predchozi schema vypadalo takto:

-----   Internet  ----- (eth0) router (eth1) ------ switch -------- x PC v
LAN

                                                   -------- dalsi PC s
verenou adresou

Takze abych pripojil do switche ve kterem je eth1 dalsi PC, ktere vsak
nebude pridelovane od DHCP, nybrz bude mit statickou verejnou adresu a pujde
se na nej z internetu dostat. Samozrejme musi fungovat vsude z vnitrni site.
Dost casto jsem narazel na slova arp proxy a dmz. Nejake veci jsem taky uz
nastavil pomoci IPtables, nicmene porad mi to ne a ne fungovat...

Mohl by me nekdo nakopnout trochu vic ?

Diky

S pozdravem

--