Nepřekonatelné množství chyb v Gentoo

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pondělí Červenec 18 08:18:43 CEST 2005

Radomir Fojtik napsal(a):

>Ještě tedy jednou. Jelikož na tuhle chybu je první odpovědí
>"zkontrolujte si nastavení CFLAGS" znova si to promyslete. Dokud tohle
>nebude v pořádku, nemá smysl formatovat atd.
>
>Zkusil bych dle manuálu
>
>CFLAGS="-march=k8 -pipe -O2"
>CXXFLAGS="${CFLAGS}"
>CHOST="x86_64-pc-linux-gnu"

Díky moc všem, kdo se mi snažili pomoci.
Způsobilo to zřejmě podtržítko místo pomlčky v
x86_64-pc-linux-gnu

Myslím, že kolem nastavení make.conf je dokumentace trochu
zmatená. V části, která se týká procesorů amd64, není napsané
ani slovo o tom, co vlastně do make.conf dát. To samozřejmě
neomlouvá, že jsem ze sekce týkající se dvaatřiceti bitových
x86 procesorů (či odkud) opsal nastavení pro amd64 špatně.

Petr Bravenec

--

email: pbravenec na solartec.cz
telefon: +420 777 566 384