list NW serveru

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Pondělí Červenec 18 08:56:15 CEST 2005

> IPX jsem nijak nekonfiguroval.

To možná bude ten hlavní problém.

> ale ipx modul jsem nahodil ted.

To nestačí. nahozením modulu začne síťová karta být schopna
detekovat/přijímat/odesílat IPX pakety. Ale ještě tu musí být vrstva,
která ty pakety bude zpracovávat. Viz utility ipx_interface a ipx_configure.

> Nicmene by dle meho nemel být potreba.

Jste si tím jistý? Já už se NW/IPX nezabývám skoro rok, ale pokud mě
paměť neklame, bylo zprovoznění IPX nutné pro provoz utilit z balíčku ncpfs.

Viz např. /usr/share/doc/ncpfs-2.2.4/README :
"....
USING NCPFS

Please note that your IPX system has to be configured correctly. ..."

> Beha tam nw6

No jo, ale IMHO není linux (resp. příslušný balíček ncpfs) připraven na
NW provoz nad IP. Možná ale máte novější verzi, ve které to je ..
Zkuste kontaktovat přímo autora balíčku - já sám jsem jednou docela
tápal a autor mi dobře poradil.

> slist rika toto
>
> root na mail:/usr/src/linux# slist
> slist: Server not found (0x8847) in ncp_open

Na webu Novell-u se říká toto :

/

0x 8847 SERVER NOT FOUND

/

/Explanation:  /The attempt to connect failed to find any servers
responding.

Takže se nedá navázat spojení se serverem - tedy mu IMHO chybí potřebná
transportní vrstva (IPX), na které by se příslušný požadavek "vyexpedoval".