Nepřekonatelné množství chyb v Gentoo

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Červenec 18 10:55:25 CEST 2005

Dobrý den,

já měl podobné problémy, ale netvrdím že je na vině Gentoo; prostě se
ten styl člověku buď líbí, nebo ne.

Poprvé jsem neuspěl protože byla chyba v releasu (což jsem zjistil až po
celoodpoledním trápení u počítače), podruhé (asi o půl roku později)
jsem udělal jednu chybu při vkládání textových příkazů, a znovu při
dalším pokusu - pak jsem to vzdal s vědomím, že *nejsem cílový uživatel*
tohoto operačního systému, pro kterého byl navržen.
Pro mě je strašně frustrující zjistit po 2 hodinách, že jste se na
začátku překlepli v jednom písmenku a musíte dělat vše znovu... Nicméně
tvůrci Gentoo si asi myslí že takto je to *správně*. Já se přizpůsobil
po svém, nenainstaloval jsem si ho :-)

Zdraví Oak.