Nepřekonatelné množství chyb v Gentoo

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pondělí Červenec 18 11:13:08 CEST 2005

Radomir Fojtik napsal(a):

>Pane Bravenec, neděláte si z nás trošku legraci?

Trošku dělám, omlouvám se. Těch různých verzí je tam více a mně se
podařilo natrefit na tuto:
http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/2005.0/handbook-amd64.xml?full=1

I když dělám s Linuxem hodně dlouho, s gentoo jsem experimentoval poprvé
a v dokumentaci
jsem se dokonale ztratil. Pro člověka, který se na tom webu neorientuje,
je systém takové
dokumentace dost zmatený. Začal jsem instalovat gentoo před týdnem na
nějaký starší notebook
(jen pokusně), narážel jsem stále na nějaké chyby a připadalo mi, že v
dokumentaci čtu pokaždé
něco jiného - celkové vyznění bylo stejné, nicméně v detailech jsem se
beznadějně ztrácel. Vždycky
jsem se proklikal k jiné dokumentaci. Když jsem pak dostal do ruky
amd64, byl jsem zmatený
úplně, protože dokumentací bylo najednou dvojnásobné množství.
Instalační proces tak byl nesmírně
frustrující, když jsem náhodně otevíral různé dokumenty a nenacházel v
nich věci, které jsem ještě
před chvílí četl.

Dokumentace možná není napsaná špatně. Ale je kumšt najít tu správnou a
nenatrefit příště na jinou.

Petr Bravenec

--

email: pbravenec na solartec.cz