Nepřekonatelné množství chyb v Gentoo

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Červenec 18 13:29:09 CEST 2005

No už je to dlouho, ale pokud se dobře pamatuji, tak jsem ani ke
kompilaci nedošel, respektive jsem se zarazil u prvního restartu (kde
jsem zjistil že se něco hledá na místě s překlepem). To že mi trvalo
dlouho to, co by jste možná Vy zvládl několkrát rychleji bylo proto, že
jsem se s tím [Gentoo instalační úkoly] potkal poprvé a podle instrukcí
jsem přesně četl manuál... Já jen chtěl říct že Gentoo není pro mě, spíš
pro geeky nebo guru, já asi vůbec většina lidí si nemůže dovolit věnovat
tolik času OS samému, i kdybych si měl třeba připlatit (jak jsem to
dělal dříve) za kompletní komerční verzi SuSE.

Zdraví, Oak