HW pro vmware ESX

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Pondělí Červenec 18 15:51:02 CEST 2005

> Jelikoz ESX server je v podstate podlozen  linuxovym jadrem, zvolte
> takovy SATA radic, ktery je linuxem podporovan - a to co
> mozna nejdelsi
> dobu.

Prostredi pro ESX vychazi z RH 7.x, hostitelske jadro je 2.4.9 (dost
drsne ohackovane) a podporu SATA tam nejak nemuzu najit :-(

vypis z konzole:
[horak na zsesx1 horak]$ uname -a
Linux zsesx1.sitmp.cz 2.4.9-vmnix2 #1 Thu Mar 17 16:09:37 PST 2005 i686
unknown

> Jinak jelikoz ESX server je to "nejvyssi" co delaji, tak maji docela
> propracovany compatibility list, kde se to da snadno a rychle najit.

Presne tak, my treba mame HP Proliant DL380 G4 + MSA 1000. A pozor -
RHEL4 jeste neni podporovany ani jako guest OS.

Detaily na http://www.vmware.com/products/server/esx_specs.html

			Dan