OT: Clanek Liberalniho institutu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek 12345679123456789132456798132456798 PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Červenec 18 16:32:05 CEST 2005

Ctirad Fertr <mailto:phanatic na volny.cz> wrote:
> sekretářky  a explorer a firefox a nějaké weby, ale takovéhle
> evidentní vyhazování peněz oknem nikoho moc netrápí, přestože to
> platíme na daních.

	Měl jsem tu "čest" vidět zázemí některých krajských úřadů (případně
jiných státních institucí) - to, co popisujete je pouze a jen špička
ledovce, realita je ještě daleko tristnější...:-( Jak jinak by tak "výkonné
a kvalitní" firmy jako Microsoft, IBM apod. mohli mít takovéto vysoké hrubé
marže?

Ing. Pavel Janoušek
technická podpora

E-mail: janousek na fonet.cz