OT: Clanek Liberalniho institutu

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Pondělí Červenec 18 21:33:08 CEST 2005

Ctirad Fertr napsal(a):

>Pak by ale stálo za to tyto případy medializovat. Narozdíl od akademických
>hádek o dodržování standardů W3C a svobodných formátech by poukázání na
>evidentní vyhazování peněz daňových poplatníků jistě zaujalo širokou
>veřejnost.
>
>Ctirad

Mate sanci, dnesni redaktori jsou vesmes nesmirne lini a skoci po
cemkoliv, co jim nekdo predhodi a oni to  povazuji za zajimave. Je ovsem
docela mozne, ze podobna temata jejich sefove nepovoli medializovat...
protoze nastvat si nekoho, kdo vas reguluje se ponekud nevyplaci.

--
Zdenek Mazanec
http://mandriva.contactel.cz